STANLEY Securityn vuosikatsaus menneeseen vuoteen 2020

Uuden vuoden lähestyessä monet pohtivat ja reflektoivat vuoden 2020 kokemuksia ja valmistautuvat samalla vuoteen 2021. Ennen kuin päätämme luvun tästä hyvin erilaisesta vuodesta, katsastamme läpi menneen vuoden turvallisuusresursseja, joilla on ollut meille, asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme merkitystä.

Olemme julkaisseet erilaisia blogisivuja ja muita artikkeleita ympäri vuoden, jotta voisimme auttaa maailmaa kehittymään turvallisemmaksi paikaksi. Monet näistä julkaisuista ovat enemmän merkityksellisiä kuin koskaan ennen ja voivat auttaa organisaatioita valmistautumaan tulevaan vuoteen.

1. Turvallisuusalan Trendiraportti 2021

Toisessa vuosittaisessa Turvallisuusalan trendiraportissamme on kyselytietoja yli 2400 päätöksentekijältä ympäri maailmaa sekä turvallisuusalan johtajien oivalluksia siitä, mitkä suuntaukset, haasteet ja mahdollisuudet voivat vaikuttaa organisaatioihin vuonna 2021. Raportissa korostetaan myös organisaatioiden käsityksiä turvallisuusteknologiasta, sen kiinnostavuutta ja käyttöönottoa - maailmanlaajuinen kyselytutkimustieto erittelee, minkälaisia turvajärjestelmiä organisaatiot toteuttavat ja mitä ominaisuuksia päätöksentekijät etsivät arvioidessaan järjestelmiä ja palveluntarjoajia.

Jos et ole vielä lukenut raporttia, voit ladata kopion ilmaiseksi tästä.

2. Datakeskusten digitalisointi

Vaikka datakeskuksen toiminnot ovat epäilemättä digitaalista, käytettävissä olevia digitaalisia menetelmiä ei välttämättä sovelleta niiden suunnittelussa ja toiminnassa. Tässä artikkelissa keskitymme siihen, miten digitalisoimalla datakeskuksen suunnittelu- ja rakentamisprosessi, voidaan saavuttaa merkittäviä etuja etenkin turvallisen ympäristön varmistamisessa ja datakeskuksen toiminnan käynnistämisen nopeuttamisessa.

Syntyvän datan määrä ja sen keskeinen rooli nykyaikaisessa taloudessa ovat varmistaneet, että datakeskusten kysyntä jatkaa kasvuaan. Tärkeimmät julkistetut tilastot ennustavat, että vuoden 2021 loppuun mennessä datakeskusten IP-liikenne saavuttaa 20,6 zetatavua (ZB) vuodessa, mikä tarkoittaa 25 prosentin keskimääräistä vuotuista kasvua (CAGR) vuoden 2016 6,8 ZB/v:sta. Datakeskusten rakennusmarkkinoiden arvioitu arvo vuoteen 2025 mennessä olisi siis noin 57 miljardia dollaria.

Lue lisää  aiheesta.

3. STANLEY Hosted Services

Ei ole kiistämistä, että pilvipohjaisten video- tai videovalvonta palveluna (VSaaS) -ratkaisujen yleisyys on kasvanut tasaisesti, lähinnä viime vuosina. Kun on mahdollista lisätä tallennustilaa, hallita tietoa helposti etänä ja minimoida kustannuksia, ei ole ihme, että pilvipalveluratkaisut ovat tulleet niin suosituksi.

STANLEY Hosted Services -palveluiden käyttäjänä voit keskittyä täysin yrityksesi ydinliiketoimintaan. Palvelu voidaan integroida kaikkiin käyttökohteisiin. Lisäksi se mahdollistaa räätälöidyn integraation, joka voidaan mukauttaa tarpeita vastaavaksi. Kyseinen palvelu on harvoin mahdollista omaksi hankituilla end-to-end-ratkaisuilla.

4. STANLEY SOM - Älykäs tapa laskea ja säädellä ihmismääriä tiloissa

Uudet haasteet on ratkaistava uusilla tavoilla. Olemassa olevia tekniikoita on kehitetty voimakkaasti vuoden 2020 aikana, joista erityisesti STANLEY SOM on loistavia esimerkki siitä, kuinka nopeasti valmistajat ja turvallisuustoimittajat voivat sopeutua.

Koronaepidempian myötä tuli tarve kehittää sovellusta myymälöiden ja muiden kohteiden henkilömäärän hallintaan. Site Occupancy Management on luotu nimenomaan antamaan yrityksille mahdollisuus yksinkertaisesti, helposti ja tehokkaasti noudattaa hallitusten ja valtioiden keväällä asettamia vaatimuksia.

5. #MakerMonth - kampanja, joka nosti esiin huoltoedustajiamme

Stanley Black & Deckerillä lokakuu oli "Maker Month-kuukausi" - kuukausi, joka oli omistettu tuotteiden, ratkaisujen ja innovaatioiden tekijöille. Tänä vuonna nostimme esiin huoltoedustajiamme – turvallisempien, terveellisempien ja tehokkaampien ympäristöjen tekijöitä.

Sen lisäksi, että juhlistimme lokakuussa huoltoedustajiamme, sitoudumme myös tukemaan tulevaisuuden tekijöitä kehittämään taitoja, joita he tarvitsevat aloittaessaan työskentelyn alalla ja edetessään urallaan.

Lue lisää kampanjasta.

6. Globaalia turvallisuutta yhdeltä toimittajalta

Yrityksillä, joiden toiminta ulottuu jopa kansainvälisesti useille maantieteellisille alueille, on yhä enemmän kysyntää toimittajista, jotka ovat pystyneet toimittamaan tehokkaasti yhtenäisiä ja ammattimaisia ​​turvallisuusratkaisuja.

Globaalit asiakkuudet -ohjelmamme tuella organisaatiot voivat yhtenäistää ja ylläpitää yhdenmukaista turvapalvelukokemusta ympäri maailman. Toimimme 6 mantereella, ja voimmekin tarjota sinulle tukea kaikkialla maailmassa – nykyisillä toiminta-alueillasi ja liiketoimintasi kasvaessa myös uusilla alueilla. Ryhtymällä kumppaniksemme saat kaikki tarvitsemasi turvapalvelut helposti ja kätevästi yhdeltä toimittajalta, sijainnista riippumatta.

Globaalin läsnäolomme ansiosta yritykset voivat integroida ja ylläpitää yhtenäistä turvallisuuskokemusta kaikkialla maailmassa.

Lue lisää Globaalia turvallisuutta -toiminnastamme.

7. Etävalvontapalvelut

Monet yritykset, suuret ja pienet, miettivät tällä hetkellä jatkuvuusprosessejaan ja sitä, sulkeako yrityksen ovet lyhytaikaisesti vai mahdollisesti pidemmäksikin aikaa. STANLEY Security haluaa auttaa yrityksiä suojaamaan toimitilojaan etävalvonnan ja -palveluiden avulla, jotta he voivat olla varmoja siitä, että tilat ja omaisuus ovat täysin turvattuja.

Etävalvontapalvelut tarjoavat kustannustehokkaan tavan valvoa ja käyttää yrityksen turvallisuusjärjestelmiä etäyhteyksien kautta. Esimerkiksi etäkuvavalvontapalvelun avulla voidaan tarkastaa hälytystapahtumia. Mikäli hälytys aktivoituu, turvapalvelukeskuksen ammattilaisemme käsittelevät hälytykset, arvioivat tilanteen ja vahvistavat, onko tunkeutumisyritys tapahtunut. Näillä toimilla vähennetään väärien hälytysten määrää ja vastataan paremmin vartioiden tai viranomaisten hälyttämistarpeeseen.

Lue koko blogiartikkeli.

8. STANLEY Fever Detect

Lämpökamerat ja ihmisen lämpötilanseulontaratkaisut olivat epäilemättä yksi alan kuumimmista aiheista vuonna 2020. Tekniikka on ollut käytössä jo vuosia, mutta kysyntä räjähti vasta äskettäin, kun organisaatiot vastasivat uusiin haasteisiin COVID-19: n seurauksena. Nykyistä lämpökameratekniikkaa ja videoanalytiikkaa voidaan hyödyntää terveysvalvonnassa mm. henkilöiden kehonlämmön reaaliaikaisessa mittauksessa. STANLEY Fever Detect -ratkaisulla kehonlämpö voidaan mitata turvallisesti ja nopeasti ohikulkevilta henkilöiltä kameran avulla ja tieto on nähtävissä reaaliaikaisesti. Lisäksi laitteisto on erittäin helposti sijoitettavissa ja siirrettävissä haluttuun käyttöpaikkaan.

9. STANLEY Securityn Turvapalvelukeskus valmiudessa COVID-19 aikana

STANLEY Security Oy:n Turvapalvelukeskus on auditoitu ja sertifioitu Inspecta Tarkastus Oy:n toimesta ja täyttää seuraavat vaatimukset: SFS-EN ISO 9001:2015, SFS-EN 50518- (1-3). Tämä tarkoittaa mm. sitä, että meillä on täysin kahdennettu hälytyksensiirto sekä dokumentoidut prosessit ja harjoitetut rutiinit, joilla varmistamme Turvapalvelukeskuksemme toiminnan myös poikkeustilanteissa.

Olemme luoneet useita prosesseja ja käytäntöjä vastaamaan nykyiseen tilanteeseen. Niihin sisältyy toimenpiteitä, kuten vierailukiellot, työresurssien uudelleen organisointi ja sisäiset koulutukset työvoimareservin lisäämiseksi, tehostetut puhdistus- ja hygieniakäytännöt toimipaikassa sekä henkilökunnan ohjeistus karanteeni- ja sairaustapauksissa.

Lue lisää kuinka käsittelemme turvallisuuttasi parhaalla mahdollisella tavalla.

10. Vuoden 2020 työntekijät valittu

Suomen Vartioliikkeitten Liitto ry:n (SVLL) jäsenyrityksissä on valittu Vuoden 2020 työntekijät. Tänä vuonna Vuoden työntekijät nimettiin poikkeuksellisesti yhdeksässä alan yrityksessä aiemman yhden sijaan. Vuosi on ollut koronapandemian vuoksi raskas koko alalle ja siksi palkitsemisessa haluttiin korostaa kaikkien jäsenyritysten henkilöstön roolia.

Vuoden 2020 työntekijöinä palkittiin työssään taitavia, esimerkillisiä ja vartiointityöhön sekä asiakaspalveluun myönteisesti suhtautuvia osaajia. STANLEY Securityltä palkinto myönnettiin Helsingin toimipisteessä Turvapalvelukeskuksessa työskentelevälle Joni Kostamolle.

Lue lisää valinnasta, perusteluista ja Jonin työpäivästä.